8291 afisari | 04 Martie 2018
Mihaela Nitu

Icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului din Tinos. Este foarte puternica si a ajutat multi credinciosi 1 Icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului din Tinos. Este foarte puternica si a ajutat multi credinciosi 2
Ne-am obisnuit deja cu pelerinajele in Grecia, ne-am obisnuit cu intalnirile cu Sfintii de pe pamantul grecesc care te incarca cu multa bucurie, sfintenie si frumos. Dar despre insula Tinos si Icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului atat de puternica si plina de har foarte putini stiu cate ceva. Insula se afla la patru ore distanta de Atena, in Arhipeleagul Cicladelor. Are doar 197 de kilometri patrati, o coasta de 114 km, dar are peste 600 de biserici. Printre acestea se afla si Biserica Buneivestiri- poate cel mai impresionant loc de pelerinaj al Greciei unde se afla Icoana Maicii Domnului Panaghia Evanghelistria. Prin aceasta Sfanta Icoana, Maica Domnului ii ajuta, mangaie si imbratiseaza pe toti cei ce se ostenesc sa ajunga la ea. Se spune ca a fost pictata chiar de Sfantul Apostol si Evanghelist Luca si este una din cele trei icoane pictate de acesta in timpul vietii Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu. In timp ce privea icoanele, Maica Domnului a spus: "Harul Celui Nascut de mine si harul meu sa fie cu sfintele icoane".

Biserica este situata pe un deal si poate fi zarita chiar de la intrarea in capitala insulei. Ea a fost zidita pe locul unde a fost gasita icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului, in urma unor vedenii avute de o calugarita pe numele Pelaghia. Timp de trei sapatamani la rand( in duminicile 9, 16 si 23 ale lunii iulie 1822), Maicii Pelaghia i s-a aratat Maicuta Domnului care-i cerea sa organizeze sapaturi, pentru a-i gasi icoana. Sapaturile nu au ajutat la gasirea icoanei atunci, dar au fost reluate in anul 1823 si la 30 ianuarie icoana Maicii Domnului facatoare de minuni a fost gasita. Chiar dupa aflarea icoanei, a incetat si epidemia de holera, iar bolnavii ramasi in viata s-au vindecat cu ajutorul Maicii Domnului.
Drumul spre biserica incepe chiar din port. Pe partea dreapta a pantei ce urca spre sfantul lacas, este asezata o mocheta rosie pentru pelerinii care doresc sa mearga in genunchi pana la icoana. Si nu sunt putini cei care se ostenesc asa, pentru a primi ajutorul grabnic al Maicii Domnului. Biserica aflarii icoanei se gaseste chiar sub biserica Bunei Vestiri.

Prin aceasta icoana atat de puternica Maica Domnului a vindecat sufleteste si trupeste rugatori din toate colturile lumii. De aceea, icoana Buneivestiri din Tinos este acoperita cu bijuterii pretioase, safire, perle, diamante. Doar cu foarte mare atentie se poate observa chipul Maicii Domnului si al arhangheului Gavriil.
Multe minuni li se intampla celor aflati in biserica noaptea, in timpul privegherilor. Parca atunci, mila Maicutei Domnului este si mai mare.

Biserica din Tinos are patru hramuri.

Primul hram. Hramul pomenirii anuale a icoanei se face pe 30 ianuarie. Este cea mai importanta zi pentru locuitorii insulei Tinos. In dupa- amiaza din ajun, icoana este mutata intr-o procesiune in biserica aflarii de dedesubt si este asezata pe locul unde a stat sute de ani. Apoi urmeaza Vecernia Mare si alte slujbe la care participa foarte multi pelerini. A doua zi se savarseste Sfanta Liturghie arhiereasca, urmata de o slujba de pomenire si depunerea unei coroane cu flori la mormantul arhiepiscopului Gavriil. Arhiepiscopul Gavril de Tinos, este cel pe vremea caruia s-au organizat sapaturile la inceputul lui septembrie 1822. Acesta a chemat poporul la catedrala mitropolitana a Sfintilor Arhangheli si i-a rugat sa contribuie fiecare cu ce poate la aceasta misiune. Fie sa contribuie prin bani fie prin munca. Desi in acel an nu a fost gasita icoana, au fost descoperite in Tinos vechiul templu si biserica Sfantului Ioan Inaintemergatorul.

Al doilea hram. Hramul Bunei Vestiri a Nascatoarei de Dumnezeu(25 martie).  In ajunul sarbatorii se canta vecernia praznicului, iar apoi se face Paraclisul Maicii Domnului si slujba toata noaptea. Biserica ramane deschisa pe parcursul intregii nopti. In ziua de Buna Vestire se savarseste liturghie arhiereasca, urmata de o procesiune cu sfanta icoana pana la tarmul marii unde se face Paraclisul. Mari bucurii au cei ce se invrednicesc sa ajunga in Tinos de Bunavestire. Maica Domnului ii binecuvanteaza cu al sau har si cu a sa iubire pe toti cei ce vin la ea.

Al treilea hram. Hramul pomenirii de peste an a vedeniei Sfintei Pelaghia care are loc in ziua de 23 iulie, ziua in care cuvioasa Pelaghia a vazut-o in chilia sa pe Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu. Este o zi speciala si foarte frumoasa, inchinata Sfintei Pelaghia careia Maica Domnului i s-a aratat in chilia sa. Procesiunea incepe cu aducerea Icoanei la Manastirea „Doamnei Ingerilor” de la Kehrovouniou unde ramane intreaga zi. In biserica Sfintei Pelaghia se savarseste Paraclisul Maicii Domnului si Sfanta Liturghie. La icoana, vin mii de pelerini sa se inchine. O parte dintre acestia sunt ospatati de catre maicile de la manastire in timp ce asteapta nerabdatori intoarcerea icoanei. In jurul orei 18, preotii impreuna cu credinciosii pleaca pe jos in procesiune cu Sfanta Icoana spre oras. Prin locurile pe unde trece Icoana Maicii Domnului, clopotele bisericelor din sate si de la celelalte bisericute suna cu mare bucurie. Locuitorii batrani si cei bolnavi ies in drum pentru a se inchina Icoanei care imprastie atat de mult har. Cand icoana ajunge in oras se face Paraclisul Maicii Domnului pe podiumul de pe tarmul marii, se lanseaza artificii, dupa care seara tarziu icoana este dusa la locul ei in Biserica.

Al patrulea hram. Hramul adormirii Maicii Domnului in data de 15 august. Comemorarea acestei zile este asociata cu intrarea Greciei in razboi, cand pe 15 august 1940, nava greceasca de razboi „Elli” a fost scufundata in largul coastei Tinos de o torpila italieneasca. Acesta este si motivul pentru care sarbatoarea este marcata de o parada militara la care participa atat preoti dar si Marina Greaca, inchinandu-se cu totii Icoanei facatoare de minuni a Maicii Domnului „Evanghelistria”.
Din Romania se organizeaza special pelerinaje pentru hramul Adormirii Maicii Domnului in Grecia in insula Tinos.

In perioada 1- 13 august se savarsesc zilnic paraclise in biserica. In Ajunul sarbatoarei de 15 august insula este imbracata in haine de sarbatoare iar creinciosii sosesc cu miile. Vin sa o roage, sa o implore sau sa-i multumeasca Celei milostive si pline de dar care este Maicuta Domnului. In ziua praznicului se savarseste dimineata Sfanta Liturghie dupa care baldachinul este purtat de soldati ai Marinei Militare.

Sunt Sfinti care au ajuns sa se inchine la icoana din Tinos si sa vorbeasca atat de frumos despre puterea icoanei. Sfantul Paisie Aghioritul dupa un pelerinaj facut la Icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului din Tinos, cand a fost rugat sa spuna ceva despre pelerinaj, Sfantul a spus” Ce sa va spun? O icoana atat de mica si are atata Har!”

In Insula Tinos se ajunge cu Ferrybotul din portul Rafina care se afla in Atena.

Alte articole din ICOANE FACATOARE DE MINUNI ALE MAICII DOMNULUI
Minunile de la Manastirea Calugara

Aproape de Oravita, la numai doi kilometri de comuna Cioclova- Montana si departe de desartaciunile acestei lumi, se afla Manastirea Calugara. ...

COMENTARII:
  • 1. Ivonne Adams pe 30 Ianuarie 2024 11:26

Sfat pentru a-ți salva căsnicia și pentru a-ți recupera fostul iubit/iubita, contactează drtrustspelltemple@gmail.com sau WhatsApp +14242983869 pentru Iubire eficientă urgentă. Vrăjiți pentru a vă recupera fostul iubit sau pentru a vă salva căsătoria rapid, iar rezultatul său este garantat 100%.

Vreau să-i mulțumesc Dr Trust pentru că mi-a adus înapoi fostul soț. Nimeni nu m-ar fi putut face vreodată să cred că articolul pe care urmează să-l scriu va fi de fapt scris într-o zi. Eram cel mai mare sceptic din lume. Nu am crezut niciodată în vrăji magice sau ceva de genul acesta, dar o sursă de încredere (un coleg foarte apropiat) mi-a spus că Trust este o persoană foarte dedicată, talentată și talentată, a fost unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-am avut vreodată. Terminat. Viața mea amoroasă era în prăbușire, trecusem prin două divorțuri și eram în pragul unui al treilea. Pur și simplu nu am putut face față unui alt divorț și am vrut să încerc mai mult ca relația noastră să funcționeze, dar soțului meu nu părea să-i pese. și s-a despărțit din nou de mine. Am fost confuz și nu știu ce să fac din nou, mai degrabă ei să ia legătura cu Dr Trust. A făcut o vrajă de dragoste care l-a făcut pe soțul meu să se întoarcă la mine. Acum suntem foarte fericiți de noi înșine. Dr Trust îl face să realizeze cât de mult ne iubim și avem nevoie unul de celălalt. Acest bărbat este pentru REAL și pentru bine, de asemenea, te poate ajuta să-ți repari relația ruptă. Mi-am revenit soțul! A fost ca un miracol! El a vrut brusc să meargă la consiliere matrimonială și ne descurcăm foarte, foarte bine în viața noastră amoroasă. a lua legatura

E-mail: drtrustspelltemple@gmail.com

WhatsApp: +14242983869

Pagina Facebook: https://facebook.com/trustspelltemplez

• 2. Tony pe 08 Feb 2023 15:03

Comentarii doar cu vrăjitori si rătăciți. Articolul este despre o icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului.Nu își au locul comentariile acestea ce vin de la diavol!

• 3. Diana pe 01 Septembrie 2022 13:30

Unii dintre voi mă cunosc aici ca scriitor, dar astăzi aș împărtăși o mărturie de acum 5 ani înainte de căsătoria mea,

La aproximativ 6 luni de la nunta noastră, soțul meu a început să se joace, a început să vadă diferite doamne și să stea târziu noaptea, la început am crezut că este febra căsătoriei și am vorbit cu niște oameni despre asta și m-au ajutat să vorbesc cu soțul meu, dar totul a ajuns. Mai rău pentru că a amenințat că va anula nunta, am fost traumatizată și am trăit un coșmar până când vărul meu mi-a prezentat DR. DAWN un vrăjitor puternic care mi-a ajutat prietena să-și salveze căsnicia, după ce Dr. DAWN i-a consultat pe zei, a făcut o vrajă care mi-a salvat relația, decembrie 2022 ar fi aniversarea a șasea mea căsătorie și am fost binecuvântată cu 2 copii frumoși.
    Am trimis mai mulți prieteni atât online, cât și offline către DR. Zori și el nu au eșuat niciodată
    CONTACTATI-L PRIN:
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

• 4. Elizabeth pe 11 Octombrie 2021 15:11

Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

• 5. Juliet pe 22 Septembrie 2021 14:25

nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

WhatsApp: +17168691327

• 6. Стремись не к тому, чтобы добиться успеха, а к тому, чтобы твоя жизнь имела смысл. https://helloworld.com?h=74a5b2bc8263acaa113839dc486786da& pe 30 Noiembrie 2020 15:38

• 7. Стремись не к тому, чтобы добиться успеха, а к тому, чтобы твоя жизнь имела смысл. https://helloworld.com?h=74a5b2bc8263acaa113839dc486786da& pe 26 Noiembrie 2020 23:35

• 8. catarina pedro pe 26 Feb 2020 01:08

Cum am reușit să mă stabilesc cu soțul meu cu ajutorul d-lui Ajayi casterul vrăjitor, am 47 de ani cu trei copii, într-o dimineață acum aproximativ 8 luni, soțul meu tocmai s-a trezit din pat și următorul lucru a spus că a fost că ar trebui să divorțăm că nu mai este interesat de căsătoria noastră, acele cuvinte m-au echilibrat și aproape că am leșinat, am pledat cu el și am întrebat ce nu a mers, dar a refuzat să spună ceva, în aceeași lună a părăsit casa și m-a lăsat în pace cu copiii și să fiu sincer nu mi-a fost ușor, chiar i-a spus surorii sale să mă ajute să-l rog să mă ierte dacă l-am greșit fără să știe și toate pledoariile cad pe o ureche surdă. Am căutat ajutor de pe o platformă diferită, dar toate nu au reușit până când am citit un articol despre un om spiritual, un caster vrăjitor, numit Dr. Ajayi, i-am explicat problema mea și mi-a spus să ofer câteva informații pe care i le-am dat, mi-a spus că soțul nu se află în spiritul său potrivit, că este manipulat de o altă femeie, de aceea este în căutarea divorțului, dar mi-a spus să nu mă îngrijorez că peste trei zile toate grijile mele vor fi terminate și spre marea mea surpriză după vraja a fost aruncată de Marele Dr Ajayi, soțul meu a sunat că se îndreaptă înapoi acasă și chiar m-a întrebat cât timp a fost departe de casă, sunt foarte fericit că mariajul meu este salvat de marele vraci caster numit Dr. Ajayi, divorțul nu se întâmplă niciodată, am primit o promoție la locul de muncă, totul din viața mea se îndreaptă spre bine, iar marele vrajitor, Dr. Ajayi, trebuie să mulțumesc pentru toate acestea. Dacă aveți o problemă conjugală, dacă sunteți în căutarea fructelor pântecelui, dacă doriți să vă întoarceți fostul iubit, dacă doriți numere norocoase pentru loterie, dacă aveți nevoie de o vrajă de protecție, vraja pentru bogății etc ... Sunteți liber să-l contactați pe dr. Ajayi pentru orice fel de lucrare de vrajă și veți fi pentru totdeauna minunat pentru că toate dorințele inimii dvs. vor fi îndeplinite. Îl puteți contacta pe e-mail: drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp +2347084887094.

• 9. Camila360 pe 11 Septembrie 2018 19:15

Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
    (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
    ogagakunta@gmail.com

COMENTARIUL TAU

A6AB4
0 caractere :: Numar maxim de caractere 6000
Trimite

* Comentariile care contin limbaj vulgar vor fi suspendate

Folositi produse bio ?
Voteaza
Termeni si Conditii | 2010 Femeilor.ro. Toate drepturile rezervate.